داستان شروع (قسمت سوم): زندگینامه گری واینرچوک مدیرعامل و بنیانگذار واینر مدیا و کلی اتفاق جذاب دیگه 

به سومین قسمت از سری مقالات 【 100 زندگینامه که قبل از مرگ باید بخوانید 】خوش اومدین. تو این مقالات قرار زندگینامه 100 نخبه اقتصادی دنیا باهم بررسی کنیم پس اگه قسمت‌های قبلی رو از دست دادین از این قسمت (داستان شروع) میتونید قسمت‌های بعدی رو هم بررسی کنید.

از اینجا شروع می کنم که 

گری وی جزو سرمایه گذاران اولیه در چندین شرکت نوپای فناوری مانند Facebook ، Snapchat ، Twitter ، Tumblr ، Uber و Venmo است.

گری واینرچوک همچنین نویسنده پرفروش ، سرمایه دار خطرپذیر ، مشاور ، صاحب نظر در حوزه شراب ،یه اینفلوئنسر فوق العاده قوی در  رسانه های اجتماعی ، و یه یوتیوبر حرفه ای در حوزه موفقیت  است.

ولی برجسته ترین مزیت های این کارآفرین فوق العاده جذاب , روحیه کارآفرینی اون هستش که برای افراد علاقمند به حوزه کارآفرینی خیلی کمک کننده هستش .بخاطر همین تونسته افراد زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.

شدیدا زندگی جذاب و تاثیرگذاری داره حتما تا انتهای این مقاله با من همراه باشید.

چرا این زندگینامه رو نوشتم؟

خب با این شروع می کنم.

سلام من سعید دین‌محمدی هستم از آکادمی مشاغل جایی که به شما کمک می‌کنیم کسب‌وکار خودتان را انتخاب و اون رو راه‌اندازی کنید.

من به دیگران کمک می کنم رویاهاشون رو به حقیقت تبدیل کنن.

رویاهای که نسبت به اعتقادی که به خودشون دارن می تونه کوچیک یا بزرگ باشه.

من با نوشتن داستان شروع  که در قالب زندگینامه چهره های موفق و شرکت های برجسته هستش سعی دارم این جمله کوچیک ولی مهم رو به شما انتقال بدم.

دیگران با شرایط حتی بدتر از شما تونستند پس شما هم می تونید.

امیدوارم بعد از خوندن این زندگینامه یه تصمیم جدی برای زندگیت بگیری و هدفت رو پیدا کنی.

من می تونم تو این راه در کنارت باشم و بهت کمک کنم.

پس اگه تو انتخاب شغل و مسیر کارآفرینیت نیاز به کمک داری تا بدونی چه شغلی مناسب هستش ( انتخاب شغل طلایی) رو کلیک کن و اگه می دونی چه کاری رو می خوای شروع کنی ولی نمی دونی از کجا ( ایده کسب و کار) رو کلیک کن .

و اگه دوست داشتی کلا بیشتر با ما آشنا بشی تا بهتر مسیرت رو انتخاب کنی کافیه روی ( آکادمی مشاغل ) کلیک کنی.

خب بریم سراغ داستان شروع گری وی , ببینیم از کجا شروع کرد و به کجا رسید. 

 

چند تا ویدئو عالی از گری وی ببینیم

 

 

معرفی گری وی

گری واینرچوک (گری وی) در 14 نوامبر 1975 از ساشا واینرچوک و تامارا واینرچوک در بابرویسک ، بلاروس ، اتحاد جماهیر شوروی متولد شد.

به امید یه زندگی بهتر ، گری وی سه ساله و خانواده اش در سال 1978 به ایالات متحده مهاجرت کردند.

به دلیل وضعیت مالی فوق العاده بدشون در روزهای ابتدایی مهاجرت به آمریکا با مشکلات زیادی روبرو شدند.

گری واینرچوک به همراه هشت نفر دیگر از اعضای خانواده اش در یک آپارتمان استودیویی بسیار محدود در کوئینز ، نیویورک زندگی می کردند.

پدر و مادرش برای رویاهای بزرگی که داشتند یه تصمیم بزرگ گرفته بودند و حالا باید خیلی سخت کار می کردند.

ساشا واینرچوک برای تامین مخارج زندگی به سختی در یک فروشگاه مشروبات الکی  به عنوان کارگر ساده شغلی پیدا کرد و این شروعی بود برای ورود این خانواده به این صنعت

طولی نکشید که ساشا واینرچوک پدر گری با تلاشی که از خود نشان میداد به سمت دستیار مدیر و بعد آن به عنوان مدیر ارتقا یافت.

 

شروع کسب و کار خانواده گری وی

چند سال بعد ، ساشا واینرچوک خانواده خود را نیوجرسی برد و یک فروشگاه مشروبات الکلی راه اندازی کرد.

مانند اکثریت مهاجران ، خانواده گری وی با صرفه جویی در هزینه های خود و پس اندازهای که جمع کردند تونستند کسب و کار خودشون رو راه اندازی کنند.

گری وی پدر و مادر خود را قهرمان واقعی خود می داند و موفقیت خود را ثمره تربیت دقیق آنها می داند.

او بسیار از پدرش الهام گرفته است زیرا بدون هیچ چیز به آمریکا مهاجرت کرده و یک تجارت عظیم شراب را به تنهایی راه اندازی کرده است.

دوران تحصیل گری وی

در مدرسه ، گری واینرچوک یک دانش آموز وحشتناک تنبل بود و نمرات پایین گرفتن جزو روزمرگی هایش بود.

 

خوشبختانه او و مادرش خیلی زود فهمیدند که مسیر موفقیت اون در تحصیلات نیست .

از کودکی ، گری وی ویژگی های یک تاجر موفق را با خود داشت مانند نگاه دقیق و حس ششم قوی که این ویژگی ها همیشه باعث میشد که افراد را به خرید یا فروش تحریک می کرد.

او مانند بسیاری از کارآفرینان موفق ،اولین قدم های خود در دنیای تجارت را از دوران کودکی آغاز کرد.

سفر کارآفرینی گری وی با خرید گل های اضافه همسایه  خود آغاز کرد و گلهای که آنها را با سود به همسایه دیگری فروخت.

فرانچایز لیموناد گری وی

گری تو 6 سالگی تونست ایده فروش لیموناد دست ساز خودش رو به یک فرانچایز تبدیل کنه .گری دوستانش رو به کار گرفت دکه های مختلف فروش لیموناد راه انداخت و اونها رو به کار گرفت.

در آن سن کم ، گری اهمیت برند سازی رو درک می کرد چون اون همه هشت دکه لیموناد خود را به عنوان دکه لیموناد گری نامید.

بعد اون گری هر روز برای جمع کردن سود فروش لیموناد ها با دوچرخه خود به جاهای مختلف شهرشون میرفت و به دکه ها سر میزد.

در دبستان ، در سن 11 سالگی ، آخر هفته ها گری کارت های بیس بال ، اسباب بازی ها و … می فروخت.

آغاز ثروتمند شدن گری وی

کارتهای بیس بال در زمان کودکی گری وی مثل کارتهای فوتبالی ما در آمریکا بسیار محبوب بود و این یه فرصت خوب برای گری بود تا با فروش انواع کارتهای بیس بال  در هر آخرهفته حدود یک تا دو هزار دلار درآمد کسب کند.

خیلی زودگری  به یک نوجوان ثروتمند و یک فروشنده بسیار کارآمد تبدیل شد که توانایی موفقیت در تغیب مردم به خرید کارتهای بیس بال او را خیلی خوب داشت.

زندگی گری واینرچوک وقتی پدرش او را از یک فروشنده خوب به یک کارآفرین واقعا قدرتمند تبدیل کرد ، دگرگون شد.

ساشا واینرچوک از پس انداز خود برای خرید یک فروشگاه مشروبات الکلی در اسپرینگ فیلد ، نیوجرسی استفاده کرد و نام آن را به عنوان مشروبات تخفیف خریداران گذاشت.

گری وی و کسب و کار خانوادگی

وقتی گری 14 ساله بود یک روز وقتی که قصد داشت در یکی از بزرگترین نمایشگاه های کارت بیسبال شرکت کند .

پدر گری مانع از رفتن اون شد و ازش خواست برای کمک به فروشگاه جدید برود .گری چون سن کمی داشت مجبور شد این کار را انجام بدهد البته تا رسیدن به فروشگاه کلی گریه هم کرد.

گری کسب و کار خودش رو با سود نسبتا خوبی داشت ولی مجبور شد برای ساعتی 2 دلار برای پدرش کار کند.

این وضعیت تا دو سال ادامه پیدا کرد و گری مجبور شد تو این مدت تمام فعالیت های قبلی خودش رو متوقف کنه چون حالا مسئولیت بزرگتری داشت.

گری از این کار متنفر بود چون به دلیل سن کمش مجبور بود در زیرزمین کار کند تا به 16 سالگی برسد.

وقتی 16 ساله شد  به او اجازه دادند در طبقه بالا کار کند و در اینجا او فرصتی پیدا کرد تا با مشاهده نحوه تعامل پدرش با مشتریان ، با مردم معامله کند و اینجا بود که کم کم گری به این کار علاقمند شد.

فرصتی که گری وی ایجاد کرد!

شیوه فروش در فروشگاه پدری گری وی کاملا سنتی بود یعنی باید مشتریان به فروشگاه می آمدند و در صورت تمایل خرید می کردند.

ولی اتفاق بد این بود که وقتی این مشتریان می رفتند هیچ نامی و شماره و یا آدرسی از آنها وجود نداشت که برای بازاریابی و فروش با این مشتری ها ارتباط مجدد گرفته شود.

وقتی گری واینرچوک 17 ساله بود ، با یک جمع کننده شراب روبرو شد تقریبا کلکسیونر که شش مورد شراب Caymus را سفارش داد و این حادثه زندگی او را برای همیشه تغییر داد.

با این خرید گری  فهمید که می تواند به همان شیوه ای که کارت های بیس بال را به جمع آوری کنندگان کارتهای بیس بال می فروخت ، به جمع آوری و عاشقان انواع شراب شراب بفروشد.

گری وی اینجا علاقمند شد

بعد اون، گری واینرچوک عاشق جمع کنندگان شراب شد و به توانایی های خود اطمینان پیدا کرد و همچنین تصمیم گرفت که به خانواده اش کمک کند.

بعداً ، او تصمیم گرفت که به بزرگترین متخصص شراب تبدیل شود و یک تجارت بزرگ شراب ایجاد کند و 4000 فروشگاه مشروبات الکلی در سراسر آمریکا راه اندازی کند.

برنامه گری واینرچوک این بود که یک روز حق رای دادن به شراب را بفروشد و تیم فوتبال نیویورک جت را بخرد.( چقدر باحال)

 

این عزم باعث ایجاد علاقه در وی برای انجام تحقیق در مورد شراب ها شد و وی را به یک متخصص شراب تبدیل کرد.

گری وی خستگی ناپذیر بود از 20 سالگی تا 29 سالگی تمام طول هفته را به این کار ادامه داد.

 

گری وی یه متخصص واقعی

او به طور کامل 15 سال از زندگی خود (از 15 تا 30 سالگی) را صرف تحقیق در مورد شراب کرد و این امر وی را به یک متخصص شراب تبدیل کرد.

همچنین ، چون گری وی دانش آموز ضعیفی در مدرسه بود ، فهمید که برای موفقیت در زندگی فقط یک دارایی دارد ، یعنی سخت کوشی و بنابراین ، بیش از 20 سال هر روز 15 ساعت کار کرد.

 

 

آشنایی گری وی با اینترنت

در سال 1994 ، در سال اول تحصیل در دانشگاه گری واینرچوک هنگام معاشرت با برخی از دوستان برادر خود در اتاق خوابگاه ، به طور تصادفی به اینترنت آشنا شد.

از آنجا که از اینترنت بسیار هیجان زده شده بود ، مقابل رایانه ایستاد و به مدت پنج ساعت مستقیم مردم را از طریق اینترنت تماشا کرد.

 

در عرض چند ثانیه پس از گذراندن وقت خود در صفحه اعلانات AOL ، گری وی دید که مردم کارتهای بیس بال را معامله می کنند و او به سرعت متوجه شد که با استفاده از قدرت اینترنت می تواند چیزهایی را بفروشد.

سال بعد  او شروع به یادگیری در مورد سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند eBay ، آمازون و همچنین در مورد فرهنگ اینترنت کرد.

در سال 1996 ، گری واینرچوک winelibrary.com ، یکی از اولین مشاغل تجارت الکترونیکی در ایالات متحده را شروع کرد.

در سال 1997 ، او یک خبرنامه ایمیل ایجاد کرد و در آن زمان بیشتر مشتریانش حتی از ایمیل اطلاع نداشتند.

گری واینرچوک هزاران ایمیل را جمع آوری کرد و بعد از یک سال تعداد ایمیل های او به دویست هزار ایمیل رسید  که نرخ تعامل خیلی بلای هم داشتند.

در سال 1998 ، وی با مدرک لیسانس از کالج Mount Ida فارغ التحصیل شد و شروع به گسترش فروشگاه پدرش به یک تجارت آنلاین شراب کرد .

تحول بزرگ در درآمد خانواده

در سال 1998 ، خانواده وی یک تجارت 3 میلیون دلاری داشتند که فقط 10 درصد سود ناخالص داشت ، بنابراین پول زیادی برای بازاریابی نداشتند.

گری باید پول زیادی برای بازاریابی و تبلیغات در اختیار نداشت پس باید از خلاقیت خودش استفاده می کرد 

او دائما دنبال راههای جدید برای تبلیغات بود تا برخلاف روش های سنتی تبلیغات بتواند با هزینه کمتری به فروش کسب و کار خودشان رونق دهد.

 بعد از آشنایی او با اینترنت خیلی زود به قدرت اون پی برد.

از قابلیت اینترنت استفاده کرد و خیلی زود  کسب و کار خانوادگی خودش رو متحول ودرآمد  اون رو 3 میلیون دلار در سال به 60 میلیون دلار در سال تبدیل کرد

این درآمد یک شبه اتفاق نیوفتاد بلکه رسیدن به اون هفت سال طول کشید.

وی همچنین از قدرت بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات بنری ، تبلیغات گوگل ، تبلیغات چاپی ، رادیویی  و غیره استفاده کرد.

از کارآفرینان مورد علاقه گری وی می توان به جف بزوس ، استیو جابز ، مارک زاکربرگ و ایوان اشپیگل اشاره کرد 

گری وی  معتقد است که اینترنت به اکثر آنها کمک کرد تا در مدت زمان کوتاهی بسیار موفق شوند.

ازدواج اینترنتی گری وی

اینترنت علاوه بر کمک به گری وی در رشد کسب و کارش ، به او در یافتن عشق زندگی اش نیز کمک کرد.

در سال 2003 ، او با همسرش لیزی در Jdate آشنا شد ، یک سرویس دوست یابی آنلاین که برای مجردهای یهودی ساخته شده بود.

به لطف شهود و حس قوی که داشت ، در همان روز اول ، گری واینرچوک دانست که او شریک زندگی کامل او است.

در 13 نوامبر 2004 ، او با لیزی ازدواج کرد وثمره این ازدواج یک پسر و یک دختر هستش

شهودی بودن گری واینرچوک همچنین به وی کمک کرد تا به عنوان یک قاضی در میس آمریکای 2015 انتخاب شود.

جالب اینه اینرو بدونین که پیش از این ، در دهه 1980 ، هنگام تماشای مسابقه میس آمریكا با مادر و خواهرش ، او به درستی پیش بینی برنده خانم آمریكا را حدس زده بود و حالا این فرصت را داشت که بصورت زنده این کار را بکند.

غرایز گری واینرچوک نیز در تجارت سرمایه گذاری بسیار خوبی به او خدمت کرده و موفقیت خود را بیشتر مدیون EQ (ضریب احساسی) خود می داند تا ضریب هوشی (ضریب هوشی).

گری وی در یوتیوب

گری واینرچوک خیلی زود وارد YouTube شد .

 

در 16 مه 2006 ، وی یک کانال یوتیوب با نام WineLibraryTV راه اندازی کرد و تقریباً  هر 5 روز به طور مداوم یک ویدئو تولید کرد.

اکنون ، WineLibraryTV هزاران فیلم در مورد شراب های مختلف دارد.

این فعالیت های پیوسته دلیل اصلی موفقیت گری وی هست

اما پرش اصلی گری وی در یوتیوب زمانی اتفاق افتاد که برنامه اوبرایان دعوت شد و ویدئوی که از او در اون برنامه به خاطر خوردن خاک و علف حسابی ویروسی شد وهمین امر اون رو جزو 50نفر برتر توییتر و از موفق های یوتیوب تبدیل کرد.

دیلی وی با گری وی در یوتیوب

گری وی همچنین با کانال یوتیوب خود ، دیلی وی به میلیون ها نفر در سراسر جهان الهام می دهد.

وی محتوای انگیزشی و آموزشی را برای کارآفرینان فراهم می کند و همچنین به ما الهام می دهد تا اهداف خود را شروع کرده و تمرکز کنیم.

در حالی که محبوبیت گری واینرچوک پس از نمایش کانن اوبراین سر به فلک کشید ، او به نمایش امروز و نمایش الن دی جنرس دعوت شد.

در سال 2009 ، در حالی که با برادرش در فکر ایده های تجاری بود ، از طرف ایسپن، یک کانال ورزشی کابلی آمریکایی ، ایمیلی دریافت کرد و در آن ایمیل ایسپن از او خواست تا به دفترشان برود و درباره توییتر به آنها بیاموزد.

ایسپن همچنین کنجکاو بود که بداند چرا گری وی بیشتر از والت دیزنی فالور دارد.

بخاطر همین یه پیشنهاد مشاوره 5000 هزار دلاری به گری وی داد.

این امر باعث شد که گری واینرچوک اولین کار مشاوره خود را بدست آورد و متوجه شد که می تواند یک کار مشاوره سودآوری را شروع کند.

گری فرصت طلب!

در سال 2008 ، گری وی  ویدیویی را در یوتیوب منتشر كرد و در آن توضیح داد كه چرا Facebook باید نگران Twitter باشد.

برای تشکر از این ویدئو ، او برای سخنرانی در مورد همان موضوع در پالو آلتو دعوت شد.

بعداً ، وقتی گری وی سخنرانی خود را به پایان رساند ، مارک زاکربرگ از میان حاضران برخاست و او را به شام ​​دعوت کرد!!!

گری پروازش رو  لغو کرد و دعوت مارک زاکربرگ را پذیرفت.

این به تحکیم روابط آنها کمک کرد و بعداً ، هنگامی که خانواده مارک زاکربرگ در حال فروش سهام فیس بوک بودند ، مارک و خواهرش رندی برای خرید برخی از آنها از طریق ایمیل به گری واینرچوک ایمیل زدند.( چه فرصتی)

خوشبختانه ، او پتانسیل موجود در فیس بوک را دید و قبل از عرضه IPO فیس بوک (که در 18 مه 2012 برگزار شد) سهام را خریداری کرد.

گری وی استاد شبکه های اجتماعی

 قدرت  و تبحر گری وی در رسانه های اجتماعی باعث شده وی به یک چهره مشهور در شبکه های اجتماعی تبدیل شود و بیش از 2.1 میلیون دنبال کننده توییتر ، بیش از 7.8 میلیون دنبال کننده اینستاگرام و بیش از 3.4 میلیون طرفدار فیس بوک دارد.

اولین سرمایه گذاری وی در توییتر و به دنبال آن تامبلر و فیس بوک بود.

بعداً ، گری واینرچوک در اسنپ چت و اوبر نیز سرمایه گذاری کرد.

هرکسی قبل از انتشار توییتر در آن سرمایه گذاری کرد ، ثروت زیادی کسب کرد.

همچنین سایر سرمایه گذاری های اولیه گری واینرچوک در سایر شرکت های نوپا سودهای کلانی را نصیب او کرد.

موفقیت وی را می توان ناشی از درک عالی وی از تکنیک های بازاریابی و تحول در روند بازاریابی دانست.

گری واینرچوک همچنین اهمیت محتوا و زمینه را می داند چون همیشه این نکته را عنوان می کند که فقط بهترین داستان سرایان می توانند محصولات خود را در زمان فعلی بفروشند.

 

گری وی و واینر مدیا

در آوریل 2009 ، گری وی VaynerMedia ، یك آژانس بازاریابی دیجیتال را به همراه برادرش راه اندازی کرد.

واینر مدیا یک آژانس دیجیتال کاملاً خلاقانه است که در مکان های مختلف مانند نیویورک ، لس آنجلس ، چاتانوگا ، لندن و سنگاپور حضور دارد و از قدرت بازاریابی تأثیرگذار ، داستان سرایی و مارک تجاری استفاده می کند.

این شرکت با بسیاری از مشاغل B2B درگیر است و خدمات اجتماعی و استراتژی رسانه های اجتماعی را به بسیاری از شرکت های مشهور جهانی مانند Shell ، Johnson’s ، Unilever ، Toyota ، PepsiCo ، General Electric ، Hulu و غیره گسترش می دهد.

این مارک ها از دانش غریزی او در مورد رسانه های اجتماعی استفاده می کنند تا حضور خود در شبکه های اجتماعی را گسترش دهند و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنند.

موقعیت سنجی گری وی

موقعیت سنجی و تجربه گری وی در پروژه هایی مانند winelibrary.com و Wine Library TV وی را قادر ساخت تا واینر مدیا را به اوج برساند.

در سال 2014 ، وی در رتبه 40 بازار فروش اجتماعی فوربس قرار گرفت و یک سال بعد ، در لیست 40 تحت 40 بانفوذترین رهبران تجاری مجله فورتون  قرار گرفت.

در سال 2014 ، گری وی  Vayner / RSE ، یك شركت سرمایه گذاری خطرپذیر را با 25 میلیون دلار صندوق سرمایه گذاری تاسیس کرد.

در سال 2016 ، وی واینر اسپورت را تأسیس کرد. این شرکت یه  نماینده ورزشی کامل را برای بازیکنان حرفه ای فراهم می کند و در نیویورک و شرمن اوکس واقع شده است.

در نوامبر 2017 ، گری واینرچوک همچنین کفش ورزشی امضای خود را با نام The GaryVee 001 & 002s با همکاری K-Swiss ، یک مارک کفش ورزشی راه اندازی کرد.   

و سال بعدش در جولای 2018 ، کفش های کتانی GaryVee 003s نیز به بازار عرضه شدند.

 

گری واینرچوک 5 بار نویسنده پرفروش نیویورک تایمز برای کتابهای زیر شده است.

اکنون ارزش خالص فعلی وی بیش از 160 میلیون دلار است .

 

گری وی و مدیریت زمان عالی

مانند بسیاری از کارآفرینان موفق ، گری وی اهمیت مدیریت زمان را درک می کند و بنابراین ، او روز خود را خیلی دقیق برنامه ریزی می کند.

او اطمینان می دهد که حتی یک دقیقه از وقت خود را از دست ندهد و بنابراین ، او حتی جلسات سه و چهار دقیقه ای را برنامه ریزی می کند.

تقریباً هر روز ، گری وی صبح زود ساعت 6 صبح بیدار می شود

او در زندگی خود تقریباً در همه موارد به جز مدرسه موفق است.

وی در یکی از صحبت های گری واینرچوک اظهار داشت که چون سیستم مدارس فقط برای کارگران ساخته شده است ، این سیستم هر روز کارآفرینان را از کار می اندازد.

بزرگترین رویای گری وی

گری واینرچوک بسیار سخت کار می کند و هر روز برای رسیدن به تیم فوتبال مورد علاقه اش تلاش می کند.

هنگامی که گری واینرچوک به نیوجرسی نقل مکان کرد ، او یکی از طرفداران تیم فوتبال نیویورک جتس شد و این اولین رابطه یا ارتباط آمریکایی وی بود.

او و دوست دوران کودکی اش براندون وارنک عاشق کارت بیس بال Leaf Frank Thomas در سال 1990 بودند.

از آنجایی که همه اطراف گری واینرچوک پیراهن تیم فوتبال نیویورک جتس را داشتند ، او نیز یکی را می خواست اما متأسفانه ، خانواده او برای تهیه یک لباس رسمی بسیار فقیر بودند.

مادرش مجبور شد برای او یک پیراهن مشابه رو خودش بدوزد بخاطر همین به خودش قول داد یک روز این تیم را بخرد.

اگرچه گری توانایی خرید یک پیراهن از تیم نیویورک جتس را در کودکی خودش نداشت ولی هر چقدر که بزرگتر شد بیشتر به خودش و توانایی هاش اعتقاد پیدا کرد .

بخاطر همین یه هدف بزرگ برای خودش انتخاب کرد و اون هم خرید تیم نیویورک جتس بود.

من از تمام شما دوستانم در آکادمی مشاغل انتظار همچین روحیه کارآفرینانه ای دارم.

مشکلات برای تک تک ما وجود داره ولی این ما هستیم که در مواجه با اونها عیار خودمون رو نشون میدیم .

سخن پایانی  من با شما

اگه  این مقاله رو تا اینجا خوندی و دنبال کردی ,  به احتمال زیاد یه علاقه ای تو درون خودت نسبت به کارآفرینی داری علاقه ای که تو رو به این نوع مطالب جذب می کنه . یه حسی که درگیرت کرده و همیشه همراهته و با دیدن و خوندن و شنیدن چیزی در مورد کسب و کار انگاری یه هیجانی یهو میاد سراغت .
این رو بدون این حس خیلی خیلی ارزشمنده چون آدم های مثل تو هستن که این دنیا رو برای بی تفاوت ها میسازن.
امیدوارم خوندن این متن این حس رو بهت منتقل کنه که تو هم میتونی با یه انتخاب درست مسیر کارآفرینی خودت رو شروع کنی. من و مجموعه آکادمی مشاغل تو این مسیر قراره بهت کمک کنیم .
پیدا کردن جای مثل آکادمی مشاغل با این میزان اطلاعات درباره مشاغل و کسب و کارهای مختلف آرزوی دوران نوجوانی من بوده , امیدوارم قدر این فرصت رو بدونی و با استفاده از مطالب سایت خیلی زود مسیر خودت رو پیدا کنی. کمک هم خواستی میتونی از ما سوال بپرسی تا راهنمایت کنیم .

تو انتها می خوام یه جمله دلی براتون بنویسم و اون اینه که همین الان حرکت رو شروع کن. مسلما بهترین افراد و بهترین ایده ها و بهترین انگیزه ها بدون حرکت همیشه محکوم به نابودی و از دست رفتن هستن.

اگه شوق و جرقه ای تو وجودت وجود داره که تو رو به سمت کارآفرینی می کشونه توصیه ام اینه فقط اولین قدم رو بردار , بقیه اش اتفاق می افته

ممکنه اشتباه انتخاب کنی و شاید ضرر کنی ولی مطمئن باش ضرر کردن و شکست خوردن خیلی بهتر از حسرت تو دوران پیری برای نرفتن سراغ آرزوهات هستن.

تو این مسیر می تونی رو ما حساب کنی.

بیا با هم شروع کنیم: 

  1. انتخاب شغل
  2. راه اندازیی شغل
  3. موفقیت شغل

همه اینها رو می تونیم با هم رقم بزنیم بیا به صفحه اول آکادمی مشاغل تا با هم شروعش کنیم.

 

0 0 رای ها
امتیاز دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها