راهنمای راه اندازی دفتر پیشخوان دولت
دفتر پیشخوان خدمات دولت یکی از مراکزی است که در سالهای اخیر به جهت الکترونیک شدن خدمات دولتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر بسیاری از خدمات مرتبط با دستگاه های اجرایی دولتی از طریق این دفاتر قابل انجام است؛ در حال حاضر خدمات مرتبط با دفتر پیشخوان خدمات دولت شامل: امور ثبت احوال و سجلی، خدمات مخابراتی و اپراتورهای تلفن همراه، خدمات بیمهای، پرداخت قبوض و … است.
به همین خاطر نیاز به دفاتر پیشخوان دولت در هر شهر و روستایی که باشید احساس میشود؛ برای تاسیس دفتر پیشخوان خدمات دولت نیاز به یک فضای کافی با کاربری تجاری و مناسب به همراه تجهیزات اداری لازم هستید که ما در ادامهی این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.
درآمد دفاتر پیشخوان دولت چقدر است؟
درآمد دفاتر پیشخوان دولت با توجه به جمعیت شهری و میزان رقابت میتوانند درآمدهای مختلفی را اذعان خود کنند، به همین دلیل لازم است پیش از تاسیس دفتر پیشخوان دولت به نیاز مردم و دسترسی آنها توجه کنید و سعی کنید دفاتر خود را در محلی با دسترسی راحت و سریع راه اندازی کنید.
سود خدمات دفاتر پیشخوان دولت چقدر است؟
سود خدمات دفاتر پیشخوان دولت مانند بسیاری دیگر از مشاغل خدماتی بسیار بالاست. اما برای رسیدن به درآمد قابل قبول نیاز به مراجعه کننده بالا در این شغل دارید.
راهنمای انتخاب شغل دفتر پیشخوان دولت
سرمایه اولیه و هزینه تاسیس دفتر پیشخوان دولت چقدر است؟
سرمایه اولیه و هزینه تاسیس دفتر پیشخوان دولت شامل هزینه دفتر مناسب برای این شغل، خرید تجهیزات اداری و لوازم مربوطه، دکوراسیون، تابلو و موارد امنیتی دفتر، هزینه اخذ مجوز و … می باشد.
حداقل هزینه راه اندازی
حداکثر هزینه راه اندازی
مزایای تاسیس دفتر پیشخوان دولت چیست؟
- مراجعه کننده برای دفاتر پیشخوان دولت بالاست
- بسیاری از کارهای اداری تنها در دفاتر پیشخوان قابل انجام است
- تنوع خدمات در دفاتر پیشخوان بسیار بالاست
معایب تاسیس دفتر پیشخوان دولت چیست؟
- رقابت در این شغل بالاست
- هزینه اخذ مجوز با توجه به جمعیت شهری می تواند بسیار بالا باشد
- ازدحام کار در این شغل بالاست و بدون استخدام کارمند امکان تاسیس دفتر پیشخوان دولت وجود ندارد